sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Tuotteita joita aion...

ostaa lähitulevaisuudessa. Aattelin siirtää dödötestin huomiselle. Tänään kertoilen hiukan mitä mun tarvis ostaa tässä lähitulevaisuudessa tai on tulossa minulle.

En olekaan vielä mainostanut, että olen tilannut muutaman tuotteen Oriflamelta tuttavani kanssa. En tiedä vielä milloin olen saamassa tilaukseni. Tilasin siis silmänympärysvoiteen, ripsivärin ja huulipunasiveltimen tämän jakson ale-lehtisestä, eli ei ole täysin varmaa tulenko saamaan kaikkea haluamaani. Tilasin nyt ensimmäistä kertaa Oriflamelta, omistan kyllä jo entuudestaan yhden Oriflamen tuotteen, mutta mulla ei ole kyllä yhtään minkäänlaista mielikuvaa tuotteiden laadusta. Pientä jännitystä nyt ilmassa, kun ei tiedä saako niitä tuotteita ja kun ei tiedä mitä odottaa tuotteilta. Tuo silmänympärysvoide tulee olemaan ensimmäiseni, tähän asti olen käyttänyt jotakin äitin sy- voidetta, jossa on joitakin turhia juttuja nuorelle iholle.

Myöskin huusin huuto.netistä itselleni mineraalimeikkipohjien näytepaketin, tietysti äitin tunnuksilla :D. Kyseessä on LaurEss- merkin näytteet, näytteet ovat Minimalist Foundationista ja Etheral Foundationista. En olekaan kuullut koko merkistä aiemmin, mutta katsotaan onko niistä sitten mihinkään.

Kipeänä ollessa katselin ja lueskelin paljon juttuja mineraalimeikeistä, lähinnä vain Lily Lolosta ja Bare Mineralista. Ajattelin joskus tilata näytteitä Lily Lololta, sillä olen lukenut niistä lähinnä vain hyvää. Ja Bare Mineralsia ajattelin koittaa huuto.netistä huutaa jos tulee sopivaa tavaraa vastaa. En tiedä miksi olen nyt niin innostunut mineraalimeikeistä, sillä edelliset meikitkin on käyttämättä.

Yksi juttu mikä minulta puuttuu on meikinpohjustusvoide. En ole koskaan omistanut meikinpohjustusvoidetta, joten olisi kiva kokeilla minkälaista jälkeä niillä tulee. Olen ajatellut napata jostakin supertarjouksesta jonkinlaisen pohjustajan kokeiluun sitten kun löytyy rahaa ja sopiva tarjous. Olen eritoten himoinnut sitä L'orealin meikinpohjustajaa jonkun takia, lienekkö koska L'oreal ei ole niin tuttu meikkien puolelta minulle.

Ja eräs toinenkin asia minulta puuttuu, nimittäin silmämeikinpohjustusvoide. Sellaistakaan en ole omistanut koskaan, olen haaveillut kyllä monestikkin semmoisesta. Eniten mua himoittaa se Lumenen pohjustaja, se on niin joka puolella kehuttua tavaraa. Kaipa sellaisenkin voisin sitten hankkia.

Heräteostokset. Niitä mä aion kovasti hankkia, parhaimmat tuotteet yleensä ovat olleet hiukan heräteostoksia. Hyvänä heräteostoksena tuli hankittua Lumene Natural Code meikkivoide, joka osoittautui aivan loistavaksi meikkivoiteeksi. Meikkivuorestani varmaan huomaakin, että rakastan halpoja meikkejä ja kosmetiikkaa. Hiukan paha tuo :D Mutta ei sille mitään voi kun taitaa olla verissä tuo. Äitilläkin löytyy kaapista miljoonia eri merkkien deodoranttia moneen tuoksuun (taitaa tuo miljoona olla hiukan liioiteltu) ja naamarasvojakin löytyy moneen lähtöön.

Mitä te aiotte hankkia seuraavaksia tai haaveilette hankkivanne? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti