torstai 2. helmikuuta 2012

Akne

Minua on nyt alkanut häiritsemään suuresti kipeät finnit. Sellaisia mollukoita ilmestyy hiusrajaan ja sitten naamaan lievempiä. Nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja varata ajan ihotautilääkärille. Myös selkääni ja rintojen alueelle on ilmestynyt finnejä, muttei kuitenkaaan yhtä pahoja kuin naamaan. Meinasin pyytää Roaccutania, sillä en lähtisi syömään antibiootteja vain hetken hyödyksi. Muistakaa se, että akne ei lähde pesemällä, vaan lääkkeet auttavat siihen. Olen käyttänyt Clearasilia, Garnieria ja Neutrogenaa ym. muttei apua ei ole oikein niistä ollut. Myöskin jos luette, että ruokavalion muutos auttaa asiaa, kuten viljan syömisen lopettaminen, ajatelkaapa niitä joilla on keliakia niin heillä pitäisi olla finnitön ja ongelmaton iho. Postailen myöhemmin miten tämä projekti edistyy, toivotaan että saan Roaccutan reseptin

Kellään jakaa kokemuksia Roaccutanista? Entä antibiooteista?

1 kommentti:

  1. mulla on ollu akne joskus parisen vuotta sitte ja söin siihen antibiootin, en nyt muista mikä sen antibiootin nimi oli mutta ainakin se tepsi, kävin kyllä myös kasvohoidoissa ja jossaki laaserhoidossa.. mun isoveljelläki oli tosi paha akne ja se söi vahvemman lääkkeen siihen ku mä, ja sen koko naama kuivu ja huulet oli ihan rohtuneet, eka ne finnit oikeen rupes kukkimaan ja sit ne hävis kokonaan:)

    VastaaPoista