sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Ougaad

Minunki ol pakko ostaa Wet'n Wildin luomiväritrio sävy Cool As A Cucumber. Monien blogeissa oon kuullu kehuttavan Wet'n Wildin luomivärien pigmenttisyyttä ja kestoa. Seppälästä löysin ison kasan poistolaarista 3€ hintaan näitä trioja. Muita sävyjä ei ollutkaan, enkä viitsinyt jäädä oottelee että halpenis jotta saisin itselleni myös tälläisen. En ole testannut vielä kertaakaan tätä, mutta eiköhän oo aika tällekkin. Oon nyt alottanu kuluttaa enemmän luomivärejä, ja esim. tällä viikolla en ollut koulussa kertaakaan luomiväriä, olen ottanut aherrukseeni kuluttaa The Color Instituten joulukalenterista saamat luomiväritriot. Pohjustuksena olen käyttänyt Lumenen voidemaista luomiväriä, sillä minulla ei ole varaa mihinkään UPPD tai Too Facen pohjustuksiin, olen tyytyväinen näinkin.
Kuva lainattu Googlesta.
Ja purkkivuoren tyhjennyskin sujuu sillä on pari tuotetta loppunut ja uutta päässyt käyttöön. Ihan toi ostopuoli ei ole ollut hyvä suhteessa kulutukseen, sillä on välillä vaikea hillitä itseäni kun näkee jotain oikein mielenkiintoista kaupassa. Kuten mm. tuo Cool As A Cucumber.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti