lauantai 16. maaliskuuta 2013

Meikit ulkomailla

Nyt sarjaa jatketaan meikeillä. Enpä ole jostain kumman syystä vähään aikaan bongannut samoja tuotteita kuin Suomesta, kuten ekassa sarjan postauksessa oli. No ehkä nämä houkuttelevat ei-Suomesta saatavat tuotteet ovat hyviä korvaajia.

Tätä Rimmelin Clear Complexion- puuteria olen nähnyt monissa verkkokaupoissa, muttei ole täällä kaupoissa tullut vastaan. Rimmelin puutereista minulla ei ole niin hirveästi kokemusta, kahta puuteria olen kyseiseltä merkiltä joskus käyttänyt.
BB-voiteet ovat olleet kuumaa kamaa. L'orealilta löytyykin Nude Magique CC Creameja, tämä on anti-redness. Mitkä ovat nämä CC-creamit, ovatko nämäkin BB-voiteita vai jotain muuta kenties.
L'orealilla jatketaan. Tämä Nutri Lift Gold- meikkivoidepullo muistuttaa ihan Luminous- meikkivoidetta. Onkohan sama tuote kyseessä.
L'orealin Volume Million Lashes- ripsarit ovat tuttuja Suomessa, ei kyllä minulle kun en ole kokeillut mutta olen niitä nähnyt. Mutta onko joku nähnyt Volume Million Lashes Luminizer- ripsaria? Näissähän on vissiin sama idea kuin Max Factorin silmänväriä korostavissa ripsareissa, sillä näitä myydään sinisille ja ruskeille silmille ainakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti