lauantai 27. lokakuuta 2012

Blogihiljaisuutta on taas ollut jo muutaman päivän. Syy on yksinkertaisesti syysloma. Olin tuossa kaverillani käymässä ja en viitsinyt hänen luotaan alkaa bloggailemaan ja ei ollut kameraakaan mukana. Sain kaveriltani pari juttua myös.

H&M kabuki oli jäänyt vähäiselle käytölle ja sain sitten tämän itselleni. Täytyykin pesaista tämä ennen käyttöä.
Veetin EasyGrip- vahaliuskat olivat kaverini mielestä liian vaikeakäyttöisit ja hän lahjoitti minulle sitten loput 3 liuskaa. Tätä minulla taitaakin olla entuudestaan, mutta ilman tuota repäisyjuttua.
Olinkin jo jonkin aikaa kaipaillut erilaisempaa meikinpohjustusvoidetta, sellaista mistä jää mattapinta. Kun aiemmin ostamani Lumenen pohjustusvoide tekee vain kuulaan ja hohtavan pohjan. L'oreal Studio Secretsin sain kanssa kaveriltani, tätä on jäljellä noin kahteen käyttökertaan.
Ja kun kaverillani on liian monta ripsaria, niin hän lahjoitti minulle Max Factorin 2000 Calorie wp- ripsivärin. Vedenkestäviä minulla ei olekaan tällä hetkellä ollenkaan, joten tuli tarpeeseen tämä.
Toisena meikinpohjustusvoiteena sain Maybellinen Instant Anti-Age The Smoother- primerin. Kyllä nuo anti-aget sopivat nuoremmillekin, sillä "normaaleihin" verrattuna anti-aget ovat vain kosteuttavampia (näin olen ainakin lukenut).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti