sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

7 blogia, joita luen

Tänään vuorossa ovat blogit, joita seuraan ahkerasti. Blogilistallani ei ole yhtään ylimääräisiä blogeja, sillä en lisää turhaan sinne blogeja. En siis ole mikään "lukija lukijasta" lisäilijä, kun keskustelupalstoilla näkee tuota "jos liityt lukijaksi, niin liityn sinun lukijaksi". Olen joutunut karsimaan tätä listaa, sillä on niin paljon hyviä blogeja listallani, eivätkä nämä ole missään parhausjärjestyksessä.

Meikkistudio
- Tätä olen seurannut jo jonkun aikaan. On kiva nähdä, mitä on ostellut sekä kuvia meikistä sekä lukea tuotteista, mitä on huomannut niiden saavan aikaan. Kivoja kuvia!

Hetkessä
- Tätä blogia olen joku viikko sitten alkanut seuraamaan. Ihania tutoriaaleja hyvillä kuvilla ja selkeillä ohjeilla. Plussaa siitä kun käyttää markettimeikkejä, kun noihin Dioreihin ei ole varaa minulla ja vaihteluakin näihin meikkiblogeihin, ettei ole pelkkää selektiivistä kosmetiikkaa. Yksi lemppareistani!

Glitz & Glam
- Tästä blogista löydät tuotevertailua, arvostelua ja kaikkea mitä tarvitset muodostaaksesi kuvan tietystä tuotteesta. Pitkiä postauksia useilla hyvälaatuisilla kuvilla. Hyvin löytyy tekstiä!

Gently Out Of Time
- Aivan äärettömän makeita meikkikuvia! Tältä bloggaajalta jos joltain löytyy meikkaustaitoa. Käyttää meikissään todella voimakkaita värejä todella taitavasti. Osaisinpa minäkin meikata noin taitavasti!

Pretty Sweet
- Vaikkakin bloggaaja on nuori vielä, olen kyllä itsekkin, löytyy todella hyvin tietoutta. Monipuolisia postauksia, mitkä kiinnostavat minua. Harvinaisen hyvä blogi, täydellisyyttä hipova. Tutoriaaleja toivoisin vielä tänne ja olisi kiva saada useammin postauksia, mutta laatu korvaa määrän!

Wind It Up
- Tätäkin blogia olen jo lukenut jonkin aikaa. Löytyy ostoksia, tatuointitarinaa sekä kynsikuvia. Kuvissa on aivan loistava laatu, ei kyllä löydy kuvanlaadusta moitittavaa. Kunpa olisi samanlaiset kynnet minullakin!

MeikkiLaukku
-Blogi, josta löytyy ideoita silmämeikkiin ja siihen käytettäviin väreihin. Jos on kyllästynyt arkiseen nudesilmämeikkiin ja kaipaa väriä, täältä sitä löytyy. Hyvät kuvat ja siististi tehdyt meikit!

2 kommenttia:

  1. Oii mun blogini mainittiin! Tuli hyvä mieli, kiva että tykkäät!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on todellakin mainitsemin arvoinen. Kiva, että sait hyvän mielen. :)

      Poista