tiistai 10. heinäkuuta 2012

Syvän syvällistä

Eilennä alko sitten tuo minun lupaamani viikon dödö- testiosio. Voinkin nytten valottaa, että valkkasin tuolta hyllystä Palmoliven deodorantin. Tämä projekti saattaa kestää tosi monta viikkoa, sillä kaapista löytyy vähän enemmän nuita purkkeja. Yksi jännäkin mahtuu sinne, nimittäin voidemainen deodorantti, mutta siitä sitten lisää kun on sen aika.

Huomasinpas kuinka kätevä tuo ajastettu postaus onkaan. Olen pyrkinyt korkeimmillaan kerran päivässä päivittämään blogiani, mutta välillä on ideoita ja asiaa ollut liikaa, mutta sitten huomasinkin tuon ajastushommelin ja se auttoikin minua tässä puhetulvassa.

Nyt on kyllä jotenkin hiljasta noitten purnukoitten loppumisen suunnalla. Millään ei saa purkkia tyhjäksi, vaikka kuinka olisi lotraavinaan tuotetta ja käyttävinään usein. Matkakokoiset tuotteet on vissiin ne mulle mieluisimmat, usein kyllä myös kalliimpia kuin normikokoiset.

Tänä kesänä olen meikannut ainakin kaksi kertaa, ellen kolme. Miks poskipunienkin pitää olla sellasii jättimäisiä, jotka kestävät monta vuotta.

Ja mun rusketusprojektistakaan ei oo tullu yhtään mitään. Kävin muutama päivä sitten ottamassa aurinkoa rannalla, makasin siellä ainakin pari tuntia. Ja mikä onkaan tulos, haaleat rusketusrajat. Saisi aikasiksi ostettua sitä vauvaöljyä, niin voisi testailla itseruskettavaa. Itseruskettavissa minulla on ollut ongelmana, se että ne jättävät kamalan rumat raidat, vaikka ne levittää kuinka tasaisesti. Sain vinkkiä, että itseruskettavaan kannattaa sekoittaa vauvaöljyä. Joten siis vauvaöljyä ostelemaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti