lauantai 4. elokuuta 2012

Hiusten vaalennus, osa 3

Vaalensin taas hiuksiani yksi päivä punaista väriä varten. Vaalennukseen käytin tällä kertaa Schwarzkopf Blonden L101 Silver Blonde- väriä. Se on kahdella tapaa erikoinen, sillä sen pitäisi vaalentaa hiuksia jopa 7 astetta ja pakkauksen mukana tulee anti-yellow hiusnaamio.
ENNEN:
ANTI-YELLOW NAAMIO:
JÄLKEEN:
Lopputulos ei ollut kyllä ihan toivottu, kuten näkyy. Hiukset ovat nyt moniväriset, aika kirjavat. Tuo 7 asteen vaalennuslupaus taitaapi olla täyttä potaskaa. Pidin väriä 45 minuuttia ja tulos on vieläkin oranssi. Ei nää taida enää vaaleta millään. Saa nähdä mitä tapahtuu, kun käyttää toisen satsin tuota samaa tavaraa.

2 kommenttia:

  1. Jos meinasit noi tummat kohdat saada vaalennettua ni mun mielest toi L101 väri on ihan väärä ratkasu asiaan, värinpoisto, xxl blonde ja toi schwarzkopfin L1+ värit vaalentaa varmaa parhaiten, mun mielest toi silver väri on enemmänkin "sävyte" eikä niinkään vaalennus väri. :D Ja kannattaa esim. käärii vaikka hiuksia folion ympäri värin kaa ni pitäs vaalentaa enemmän. :)

    Mut näähän on vaa mun omia mielipiteitä ja mitä oon ite kokenu hyväks blondaamises. =D En tosiaankaan väitä olevani mikään ammattilainen mutta nii... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en mä enää viitti vaalentaa kun hiukset menee aika huonoks, toi Elean osto tais olla aika hirve alun alkaen. Ja toi L101 ol sellain hetken juolahdus kun siinä luvattiin tuota 7 asteen vaalennusta. Pitää pitää mieles tuo kun seuraavaksi vaalentaa hiuksia, jos enää koskaan vaalennan :D

      Poista