sunnuntai 26. elokuuta 2012

Kuinka värjään kulmani?

Nyt kun olen "lomaillut" hiukan täältä blogin parista, niin juttua riittää. Valitettavasti en ole toivepostauksiin vielä syventynyt, mutta älkää huoliko niitä on tulossa. Meikkitutoja tulee aikaisintaan ensi viikolla, sillä kuvausvastaavan siskoni näen viikonloppuna. Muokkaan yhtä toivepostausta siten, että kokeilen yhtä meikkivoidetta ja sen kestävyyttä eri puuterien avulla, mutta useampa meikkivoide pääsee testaukseen. Huomenna tai tiistaina luvassa jatkoa dödötestille, ennen sitä dödötestiä tai sen jälkeen luvassa on kosmetiikkaostosten esittelyä.

Nyt tämän päivän asiaan, eli kulmien värjäykseen ja kuinka selviydyn siitä. Olen ollut jonkin aikaa värjäämättä kulmiani, jotta voisin tehdä tämän postauksen, tai sitten olen ollut niin laiska ja en ole jaksanut vain yksinkertaisesti värjätä. Anyway, alapuolella olevassa kuvassa näkyvät lähes naturellikulmani (laiska nyppiä ollut vauhissa).
Kulmien värjäämiseen olen käyttänyt Refectosilia jo reilun puolen vuoden ajan tai kenties melkein vuoden. Sävyhän minulla on 1 musta. Nämä alkavat kohta vedellä viimoisia, onneksi minulla on kaapissa Dependin musta odottamassa. Näillä olen värjäillyt jo kulmiani useamman kerran, muutaman kerran myös kaverinikin kulmia.
Pakkauksessahan tulee tuo värivoidetuubi, kehiteainetuubi, ripsiharjaa muistuttava harja, sekotustikku ja ripsien värjäämiseen tarkoitettuja lappuja. Siinä muovijutussa missä nuo kaikki välineet ovat on tuollainen pieni kuppi, jossa voi sekotella väriä kätsysti. Laitan siihen kuppiin kummastakin tuubista saman verran tuota ainetta ja sekoitan, sen jälkeen levitän mukana tulevalla harjalla ainetta kulmiini.
Huomioi, että karvojen tyvet värjääntyvät myös tuuheissa kohdissa, joten levitä väriä ensin karvojen myöten ja sitten vastakarvaa. Annan aineen vaikuttaa jonkun 20-30 minuuttia ja pyyhin pois paperilla, en vettä käyttäen.
Ja tadaa, kulmat ovat taas tummemmat + sekalaiset kun en tajunnut laittaa niitä ojennukseen. Näyttävätkö edes mustilta? Ei kyllä minusta. Nyt ovat aamut helpommat kun ei tarvitse niin väritellä kulmia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti